torsdag 26 juli 2012

ånglok och annat

Hejsan. Idag har vi åkt ångtåget. Det var mycket folk. Cyklarna ställde vi i sista vagnen, sen satte vi oss i det gamla tåget. Det tog 40min tills vi var framme. Där tog vi av cyklarna, åt en glass och körde hemåt. Det var backit både upp och ner, men mest neråt. När vi kom hem till husvagnen, så bytte jag lite kläder, sen cyklade vi, IGEN! Den här gången till café, som tur var. Jag tog 1eh till en härlig bakelse. Efter det cyklade vi hem...
Hämtade badkläder och cyklade ner till Havet. Det finns asmycket nyckelpigor här. Hade 4st på magen när jag låg på stranden. Nu har vi ätit. Förut efter badet, så var jag låg. Vi tog ett stick efter ett tag och då låg jag konstigt nog på 9.2 Jag tvättade händerna och tog ett nytt stick. 5.9. Så jag hade varit låg. Nu ska jag kika lite i mammas Allers-tidning.
Skrivet: 21 juli kl. 17.48
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar