onsdag 19 december 2012

SISTA DAGEN I SKOLAN!!!!

Hejsan alla där ute.

Nu skriver jag detta på "fästisar"

Vårat internet är nämligen SKITDÅLIGT, så jag har nästan aldrig internet på mitt rum nu för tiden, det brukar komma tillbaka när jag inte tänker på det, därför skriver jag nu. Kopierar sedan....

IDAG VAR DET SISTA DAGEN I SKOLAN! Imorgon ska vi bara se på en "konsert" som vissa elever har satt ihop. Ska bli roligt, men känns lite sådär att gå upp 06.10, för att hinna med bussen, för att se konsert och sedan åka hem vid 10.15

Vi ska få betygen också. Har inte tänkt på det så mycket, asså att vi får det imorgon. Vet nästan hur jag kommer få, lärarna har ju pratat med oss redan.

Ser man på! Välkommen internet! Nu får jag väl fortsätta att skriva på bloggen, eller kanske bättre att skriva allt här, ah gör så.

Ska lyssna på julkalendern....

Ska se på julkalendern...

ash, bäst att va inne på internet nu när det går, så hejdå! ;)

1 kommentar:

  1. Hejsan, ebba här, ville bara testa att det gick att komentera anonymt, bra, hejdå jao!

    SvaraRadera