onsdag 5 december 2012

3prov+2glosor!!

Hej! Det är SJUKT mycket snö ute!!!
 Haha. de har inte äns plogat vägen, förrän nu.
Har varit ute i höga snön och letade efter sparken, gick ner och kollade vid sjön, GANSKA jobbigt att gå/springa i 20cm snö, på kvällen när det är mörkt och det blåser! haha, ramlade flera gången, men det var bara skönt att få vila lite.
 
Vi har såå många prov innan jullovet. 3prov + 2 glosor.
SO-prov : världens, världsdelar, öar, floder, bergkedjor...
Matte- prov : Skala, omkrets (inte så svårt)
NO-prov : Magnetism och elektricitet (svårt!)
No-provet fick vi reda på idag att vi ska ha nästa vecka!! Usch!

Tyska glosor: fler än vanligt, typiskt!!
Engelska glosor: kroppsdelar tror jag det blir, inte så svårt det heller.

Mitt blodsocker har legat under 8 i flera dagar, men igår låg jag på 14 och 16. Men det är bättre igen.
HTC Wildfire S Skal - Retro - Beige 1
Har såklart spelat Ice Cream Jump också. Måste laddas ner om du inte har det!!
Google Play eller App-store
Du kommer inte bli besviken, men jag varnar för att bli beroende. haha

Gillar julkalendern starkt! Ingen jul utan en julkalender!!
Såå nära jullovet. Längtar så enormt.
2½ vecka kvar i skolan. Eller 2veckor kvar nu väl?? JIPPIE!!!!

Här är min önskelista:
Skal till mobilen (bild)
Vintermössa
Större SD-kort till mobben.
Bok
Längdskidor, pjäxor
plånbok till busskort
Ja, sen var det nåt mer som ja inte kommer ihåg...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar