tisdag 27 november 2012

Tog sprutan fel!!!

HEJ! ligger här i sängen och gör ingenting. Har lite ont i halsen, för en viss bror har smittat en!! Idag hade vi en svenska lektion innan klassråd. Nästan alla glömmer bort att det är klassråd och alla tror det är lunch.
Det hände för mig idag, jag tog sprutan för tidigt! Ja, sanna och wilma fick äta på lelktionstid! Men såklart skyndade vi oss tillbaka.

Jag håller på att göra en kalender hemma på datorn, med bilder som jag själv har tagit och jag kom på en utmärkt idé:
På min foto blogg kommer detta ske (www.mybestnaturephotos.blogspot.se)
År 2013 kommer jag varje vecka lägga ut minst 2bilder. NI röstar på den snyggaste bilden för varje vecka. De bilderna under hela månaden som fått mest röster kommer till final i slutet av månaden, då röstar ni igen. Den som vinner blir månadens bild i min kalender!


1 kommentar: