torsdag 15 november 2012

♥ Nora ♥

Var bara tvungen att visa denna underbara kommentar som skrevs av min underbara vän...Nora<333
Här kommer hennes kommentar från mitt förra inlägg: ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Som jag själv skrev i ett inlägg så skulle det betyda väldigt mycket för MIG om du blev av med dig diabetes, men såklart mest för dig! <3 <3 Det var en sjukgymnast hos oss i skolan idag och pratade. Hon nämnde många sjukdomar och en av dem var diabetes. Om inte du hade det hade jag tänkt: Vad är det? Just det, det där som Agnes har.... Men nu har DU det och du är en av mina bästa vänner. Och det var väl just därför jag tänkte på hur synd det var om dig! Om jag kunde trolla skulle jag ta bort diabetes från alla som fått det. Men nu kan jag ju inte trolla. Och det är inte så jag vill att du ska behöva växa upp. Med en sjukdom som ändrar ditt liv.......
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Jag vill inte heller att du ska ha diabetes!!!!
    :( Och vad gulligt av Nora..........

    SvaraRadera